Brainding

Det nyeste om neuromarketing og forbrukeratferd.

  • Verktøy
  • siste nytt
  • Om

Innblikk i nevromarkedsføring

Lurer du på hva nevromarkedsføring er? Hvordan hjernen fungerer i beslutningsprosesser? Hva den nyeste forskningen og trendene sier? Da kan du skrolle litt ned…

  • Jeg har blitt et forsøksobjekt!
  • Nevromarkedsføring forklart: Forskning, eksempler og praktisk bruk for bedrifter
  • Hva data ikke forteller oss om brukeratferd, og hvordan nevromarkedsføring kan hjelpe
  • Søte design som selger: Hemmeligheten bak hvordan selskaper bruker søthet i produkter og kampanjer
  • Januarsalg: Hvorfor vi alltid faller for rabatter og hvordan det påvirker oss
  • Kan retargeting virkelig booste salg? Dette sier nevrovitenskapen
  • Tacoens plass i Norges hjerter: En markedsføringssuksess
  • Beslutningstaking: hvordan hjernen påvirker valgene våre – og hvordan markedsførere kan bruke det
  • Sensorisk markedsføring: hvordan sanseinntrykk, følelser og stemninger påvirker forbrukeropplevelser
  • Neuroplastisitet og markedsføring: Hvordan hjernen tilpasser seg reklamens kraft
  • Prinsipper av forbrukerpsykologi: Hvordan forstå forbrukernes tankegang og atferd
  • GSR: Hvordan bruke fysiologisk måling for å forbedre markedsføringsstrategier
  • Hvordan nevromarkedsføring revolusjonerer markedsstrategier: Hva, når og hvorfor?

Dette er ikke spam.

Få det siste om nevromarkedsføring og brukeratferd rett i innboksen din

hei@brainding.no

  • LinkedIn
  • Abonner Abbonert
    • Brainding
    • Har du allerede en WordPress.com-konto? Logg inn nå.
    • Brainding
    • Abonner Abbonert
    • Registrer deg
    • Logg inn
    • Kopier kortlenke
    • Rapporter dette innholdet
    • Vis innlegg i Leser
    • Behandle abonnementer
    • Lukk denne menyen

Meldinger